Anvelope auto Intrebari frecvente @ Total Anvelope

Intrebari frecvente

I: Noile mele anvelope au nevoie de vreun tratament special?
R: Probabil că noile dumneavoastră anvelope vi se par altfel decât cele vechi. Conduceţi cu atenţie până când vă familiarizaţi cu performanţele şi manevrabilitatea lor. Fiţi foarte atent când frânaţi, acceleraţi, viraţi sau când conduceţi prin ploaie, deoarece în aceste momente veţi putea sesiza diferenţele.

I: Cum îmi pot da seama că am nevoie de anvelope noi?
R: Multe anvelope au bare care indică nivelul de uzură al benzii de rulare, turnate în aceasta. Când banda de rulare este uzată până în punctul în care bara de cauciuc devine vizibilă pe întreaga lăţime a benzii de rulare, este timpul să schimbaţi anvelopa. Consultaţi recomandările privind Verificarea benzii de rulare, din secţiunea „Întreţinerea unei anvelope”.

I: Mă supun vreunui pericol când repar o anvelopă perforată?
R: Cel mai bun lucru pe care îl puteţi face este să vă asiguraţi că roata de rezervă este funcţională. Verificaţi în mod regulat presiunea corectă a aerului din ea şi asiguraţi-vă că aceasta este în stare bună. Dacă autoturismul dumneavoastră este echipat cu unul din cele câteva tipuri de roată de rezervă temporară, verificaţi flancul anvelopei de rezervă pentru a vedea presiunea de umflare, limita de viteză şi kilometraj corecte. Pentru o reparaţie efectuată de un profesionist, consultaţi Echipa Total Atu Company SRL.

I:Trebuie să înlocuiesc anvelopele cu care este echipat în prezent autoturismul meu cu anvelope de aceeaşi dimensiune?
R: Nu alegeţi niciodată anvelope cu o dimensiune inferioară anvelopelor originale ale autoturismului. Anvelopele trebuie să fie înlocuite cu anvelope de aceeaşi dimensiune (sau opţiuni aprobate), conform recomandărilor constructorului vehiculului sau comerciantului Total Atu Company SRL.

I: Pot să-mi echipez autoturismul cu anvelope de dimensiuni diferite?
R: Montarea unor anvelope de dimensiuni şi construcţii diferite, sau care nu au acelaşi grad de uzură, poate afecta manevrabilitatea şi stabilitatea vehiculului. Pentru performanţe generale optime, se recomandă utilizarea unor anvelope de aceeaşi dimensiune, construcţie (radială, neradială) şi simbol de viteză. Contactaţi comerciantul dvs. Goodyear, pentru informaţii în acest sens.

I: Ce este paralelismul?
R: Un vehicul are un paralelism corect când toate componentele suspensiei şi ale direcţiei sunt în stare bună şi când anvelopele şi elementele roţilor rulează drept şi corect. Pentru o uzură uniformă a benzii de rulare şi o direcţie precisă, trebuie să existe un paralelism corect. Uzura inegală între anvelopele spate şi anvelopele faţă sau modificările legate de manevrabilitatea sau controlul direcţiei (de ex. maşina „trage” într-o parte) pot indica lipsa paralelismului. În prezent, multe vehicule sunt echipate cu suspensii spate care pot fi reglate din punct de vederea al paralelismului. Vehiculul dumneavoastră ar putea avea nevoie de un paralelism al roţilor faţă sau al tuturor roţilor, în funcţie de simptomele pe care le detectaţi. Costurile moderate ale alinierii vehiculului vor fi repede compensate prin kilometrajul, performanţele şi confortul oferit. Comercianţii Goodyear oferă servicii profesioniste de aliniere şi reglare a suspensiilor.

I: Ce trebuie să fac dacă sesizez vibraţii?
R: Vibraţiile sunt un semn că autoturismul are o problemă căreia trebuie să îi acordaţi atenţie. Anvelopele, sistemul de direcţie şi cel de suspensie trebuie verificate pentru a determina cauza posibilă şi pentru a elimina vibraţiile. Dacă acestea nu sunt verificate la timp, vibraţiile pot cauza uzarea excesivă a anvelopelor şi a suspensiilor. Total Atu Company SRL va poate asigura diagnosticare profesionista in incinta service-ului din Bucuresti si Targu-Jiu.

I:În cazul în care achiziţionez numai două anvelope, trebuie să le montez pe faţă sau pe spate?
R: Dacă utilizaţi anvelope radiale şi anvelope diagonale (construcţie diagonală) pe acelaşi autoturism, anvelopele radiale trebuie întotdeauna montate pe puntea spate. Nu montaţi niciodată o anvelopă radială şi una diagonală pe aceeaşi punte. Când alegeţi o pereche de anvelope de schimb de aceeaşi dimensiune şi construcţie cu cele montate deja pe autoturism, se recomandă ca ele să fie montate pe puntea spate. Dacă schimbaţi o singură anvelopă, aceasta trebuie montată pe puntea spate, alături de o anvelopă veche, dar care să aibă cea mai adâncă bandă de rulare din cele trei.

I:De ce este necesară echilibrarea anvelopelor?
R:Anvelopele echilibrate corespunzător sunt foarte importante pentru confortul rulării şi durata de viaţă a anvelopei. Anvelopele neechilibrate pot cauza vibraţii, ceea ce duce la oboseala şoferului, uzura prematură a anvelopei şi uzura inutilă a suspensiilor vehiculului. Anvelopele trebuie echilibrate când sunt montate prima dată pe roţi sau când sunt remontate în urma unor reparaţii. Anvelopele trebuie reechilibrate încă de la primele semne de vibraţii sau oscilaţii. Vibraţiile se pot datora şi lipsei de paralelism a roţilor sau problemelor mecanice. Total Atu Company SRL va poate asigura diagnosticare profesionista in incinta service-ului din Bucuresti si Targu-Jiu.

Cauta Jante

    Diametrul:
    Nr. Prez:
    Distanta Prezoane:
    Latime:
    Tip:


Contact

    Luni - Vineri - 09:00 - 20:00


    0314 370 802
    0731 877 540
    0751 975 042
    0767 069 201

Localizare harta



© 2011 Total Anvelope. Toate drepturile rezervate.

Web Design: ClaPat Design Studio. Web Development: REDesign.
Vrei o solutie profesionista de gazduire web? Afla cate ceva despre hosting de la noi.

Ghidul tau autentic de shopping. Recomandat AllShops Magazine Online - Go Shopping!